четверг, 6 октября 2011 г.

Справжній Лєксус


А я вчора катався на Лєксусі! Враження,я вам скажу, непередати словами. Я зразу став гордим-прегордим - спинку одразу розправив, так серйозно звисока на усіх поглядав, а знаєте як тяжко поглядати звисока, коли ти на рівні колін! Трошки так посміхався, але старався, щоб це було непомітно.Тикав пальцями навколо, щоб показати, який у мене обзор. Гордо крутив руля в різні боки.
І їздили ми так далеченько- до озера і назад. Увесь цей час я плив десь під хмарами, аж поки хазяїн велосипеда Lexus Trike не зазбирався додому. Тоді я різко так засумував - довелося мамі мене заспокоювати і пообіцяти, що колись(на наступне літо) у мене обовязково також буде такий Лєксус!
Живу надією.

0 коммент. on "Справжній Лєксус"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates