среда, 12 октября 2011 г.


Пару днів тому мене кусав комарик. Ну це дорослі так стандартно дурили мене. Сказали б -як є: оця товста фея в білому зараз вколе мені живу аттенуйовану ліофілізовану вакцину для профілактики кору, паротиту і краснухи. Мама мені розказувала перед тим, що якби там не кір, то ми б ту прививку і не робили. А так - краще хай буде. Так шо ми вже 2 дні оминаємо дитячі площадки з дітьми і ходимо там, де людей немає.
Але і це, як виявилось - не найкращий вихід. От сьогодні зранку ми гуляли в лісі, а потім вдома мама зловила кліща, який вже приготувався пити мою кров! Впився мені ледве не в пупець! Нахаба! Був жорстоко покараний подвійно - спочатку ми йому перекрили кисень, а потім - розчавили пінцетом.

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates