пятница, 12 августа 2011 г.

Твору


Сьогодні знов малювали. Найбільше в цьому творчому процесі мені подобається вода. Особливо коли вона вже з фарбами. Різні кольори в ній прикольно так розчиняються, що я не став чекати - булькнув усю свою палітру в мисочку з водою - хай я буду дивитися на процес дифузії.
Потім мені сподобалось, як пензлик малює мені ручку. Забава розпочалась з новою силою - мама малювала мене, а я змивав фарби з пальчиків у воді. От тільки про малюнок ми забули- якоь до паперу руки не дійшли.Зате мій тілець для годування тепер має оригінальний жовтий відтінок - акварель зараз сильно медова - не змивається!

0 коммент. on "Твору"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates