пятница, 5 августа 2011 г.

Найкраща іграшка


В моєму арсеналі іграшок дуже багато всяких баночок. Різних - баночок з кришечками, баночок без кришечок, кришечок без баночок.Це мої сортери. Самі дешеві, але самі перевірені. Я ними граюсь краще, ніж справжніми кольоровими сортерами. Тому я їх всюди збираю і приносю в свої грашки. А сьогодні мені нечуванно пощастило - так сталося, що я допив банку ріабалу. А там такий пузирьок з кришечкою, в яку вмонтована піпетка! Оце так здобич! Я цю баночку з рук не випускав до самого вечора. Навіть ліг з нею спаткати - щоб не забути, яка у мене є класна баночка!

0 коммент. on "Найкраща іграшка"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates