понедельник, 19 сентября 2011 г.

Про все на світі


Знову ми їхали. Поїзд я переніс так собі - кричав пів дороги,хоча дорога була не такою вже і довгою. У мене соплі, так шо я нервувався і злився.
Я знову вдома в Києві. Після довготривалих подорожей навіть наша дома стає милою, хоча ми не дуже її полюбляємо, якщо чесно.Тут усе якось не-по-київськи. Ми дуже швидко тут знову засумуємо, але зараз котик дає себе погладти, всі мої іграшки засумували без мене, вазони треба пересадити, машина стоїть без діла - роботи непочатий край. Так шо я пішов працювати.

0 коммент. on "Про все на світі"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates