понедельник, 1 августа 2011 г.

Вгадати з подарунком


Мені бабуся подарувала калясочку. Не для мене, а мені! І хоча тато, тітка і дядько якось скептично оцінили необхідність мені калясочки, я їх не слухаю і дужже з того щасливий. От була б у мого тата в дитинстві калясочка, може він і навчився би зі мною гуляти. А то тільки мама та мама. Навіть на етикетці написали, що іграшка розвиває в дитині відчуття соціальної свідомості і рівень соціальної значимості. От. Так шо я тепер вам не просто малятко-немовлятко. Я вже готуюсь грати багато соціально-значимих ролей для цього несвідомого суспільства! От.

0 коммент. on "Вгадати з подарунком"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates