среда, 20 июля 2011 г.

Снова здарова


Я хворів. Тому і не писав так довго - настрою не було. То температури високі, то мама зі своїми ложками з мікстуриами гіркими, що аж всі 4 зуба зводить. А тепер по трошки приходжу в гарний настрій і вже навіть ходжу на море. Там, правда, майже не купаюсь - якось не цікаво стало. Але зате по дорозі до моря у нас є парк атракціонів. Там дяді контролери мене не помічають - чи то із-за моїх розмірів, чи ще чогось, але солодке слово "халява" тішить мою маму. От вчора я погрався в сухому басейні шаріками, порозкидав їх всюди, куди міг докинути, сам мало не звалився з нього за огорожу - і мене не помітили!Так шо я хочу на море!

0 коммент. on "Снова здарова"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates