суббота, 9 июля 2011 г.

Довга дорога в...


У нас настала ЖАРА. Сьогодні в 11 ранку ми вже йшли додому з моря, бо мама згоріла. Я тож став румняненький, але крем-наше-все спас мене.
А на море ми йшли 2 години.Ні, нам не так далеко і мама не вирішила здати норматів на витривалість. Просто вона мене випустила з колясоки в парку, по якому ше йти 2 км. От весь цей шлях я йшов в різні боки. От, наприклад, чи ви коли-небудь роздивлялися мокриць з відстані 10 см? Я роздивлявся. А потім проводив різні експерименти над ними - як вони повзають придушені, або догори ногами. А потім прийшла мама. Спасати мокриць.

0 коммент. on "Довга дорога в..."

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates