среда, 6 июля 2011 г.

Релакс


Ух. Накінець то настали спокійні будні тихого відпочинку. Ми більше нікого не зустрічаємо - не провожаємо, не чекаємо і не скучаємо. Ми просто відпочиваємо. Сьгодні я захотів на пляж в 7 ранку. Там там добре спиться в цей час. Мама мене правильно зрозуміла і шоб я не розніс квартиру остаточно, в 7.20 ми вже загоряли.
Відкриття - девочки граються пупсами. Сьогодні я досліджував одну таку іграшку. Очі у них-не справжні, бо я їх ледве виковиряв, руки-ноги не гнуться, а от в пісочок вони закопуються пречудово.
Краб - страшний. Але я все одно дуже хотів його погладити.
Найкраща робота -стрегти шезлонги. Я підробляв сьогодні. Можна покататися на дверях будки з шезлонгами - це дуже весело.
У мене тепер є поливалка- мені більше не потрібно буде відбирати її у сусідських діток. Я її сам вибрав.

0 коммент. on "Релакс"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates