понедельник, 23 мая 2011 г.

На новому місці


Урааа! Такого гармидеру я в свому житті ще не бачив. Ну привезли мене з роддому - ну шумно було, ну приїхали в село-з села, але такого - ніколи! Все-все-все в торбах, рюкзаках, пакетах, сумках! Навіть мій котик. Потім ми приїхали у великий дім, де все знов розкидане по всій хаті. Я все складаю, розпаковую, розставляю по місцям, а мама бігає по хаті- путається під ногами - тільки заважає мені.
Сьогодні вже знайшли ліс, де ми будемо гуляти. Там ше є болотця, в яких живуть жаби і качечки. Вони випрошували у нас щось поїсти, але у нас була тільки водичка - вони не хотіли водичку.

0 коммент. on "На новому місці"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates