воскресенье, 15 мая 2011 г.

Великий гіппо


Сьоня були у зоопарку. Шо вам сказать - стільки діток в одном умісці ще не бачив. Мені показували всяких тваринок -великих і маленьких, але я вперто дивився на дівчаток і ворон, яких там було валом. Ще мене зацікавили рибки в акваріумі - я читав, як їх звуть, а потім шукав їх - де вони плавають.Найцікавіше місце в зоопарку - майданчик з козенятами. Я їх годував землею.
На фото видно,як старий цап ігнорує мої старання запихнути йому в рот трошки грудзу.
А саме веселе місце - майданчик "веселої корівки" - я там аж забігався, поки мені набридло. А мама з татом як за мною забігались - взагалі мовчу!

0 коммент. on "Великий гіппо"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates