четверг, 29 сентября 2011 г.

Ранній старт


Я став щасливим хазяїном комплексу "Ранній старт". Я там зараз живу, бо на вулиці почався холодний дощ.(Мама каже, що він затяжний і мерзенний, але я думаю,що він мокрий і веселий - побачимо, хто був правий, коли я в чоботах пострибаю по калюжам!)
Я тут висю, гойдаюсь сам і гойдаю своїх медведів ззайцями, катаюсь на кольцах, возю свої машини з горки, спускаю з неї все, що захочу, іноді падаю - тоді мамі страшно.
Корче, мама з татом поторбувались про свій відносний спокій на холодну пору року- може так я не розвалю хату?
Фотки і відео потім.

1 коммент. on "Ранній старт"

Nik on 16 октября 2011 г. в 01:09 комментирует...

Фото в студию плииз:)

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates