пятница, 26 ноября 2010 г.

Настрій


Вчора мені було все не те. Взагалі був менш рухливий- нікуди мені не треба було бігти,крутитись на ручках, встигати в 500 місць одночасно, але разом з тим я нив увесь час і ще була протівна така температура. Прививка- мерзота.Не хочу прививку. І мама не хоче- вона перелякалась, коли я зранку просто ліг полежати, а не одразу почав бігати, як тільки проснувся.
А сьогодні я вже бігав, стрибав, танцював але все ще нив. Може це просто вони за 2 дні забули що я все нию, але казали що винна прививка.
Танцюю я коли тримаюсь за стілець, яким мені перегородили дорогу у широкий світ- у коридор.Тупцяю ногами і підскакую при цьому. А ще пару днів назад лікар казала вчити мене повзати.. Ну-ну..

0 коммент. on "Настрій"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates