четверг, 11 ноября 2010 г.

Гості


На днях а може і раніше до мене приїхала моя тітка. Вона старалась виконати свій тітківський обовязок і допомагала мамі справлятися зі мною- ну там попилососити 15 раз на день, поновити мене на ручках коли я попрошу.. Ну мама і татко вже знають як мене заграти коли я прошусь на ручки через кожну хвилинку, а тітка не знае- тому за 1 день у неї руки відвалились- поїхала додому без рук. А я задоволений.
На черзі - бабуся яка приїде завтра. Потім ще в суботу будуть у нас гості.
Сьогодні я настроїв нового ноута моїй хресній.Як у віршику про зайчика:у зайчиська все в порядку- стереже він моркви грядку. От цікаво тільки знати- моркви там іще багато?

0 коммент. on "Гості"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates