понедельник, 22 ноября 2010 г.

Мене розважають


Мені купили новий рюкзачок-ну не мені а для мене- шоб мене носити. Не можу сказати шо я в захваті- тре сидіти до мами (тата) лицем і з широко розведеними ногами.Але мамі таак подобається що я не можу їй заперечувати-хай вже носить мене так. Спочатку я впирався але вона з таким ентузіазмом і завзятістю мене туди запихує що я вже і не протестую.Коли мені стає сумно- я починаю вивчати найближче росташовані очі, носа, рот з зубами- шо достану. В честь цього у мене зявилися слінгобусіки. Висять вони чогось поки що на мамі але я вже навчивсь їх знімати.Кажуть, їх можна їсти, але просто трясти ними веселіше.
Ще у мене не довгий час була дзига- вона мене заворожувала..Я сидів і дивився на неї як під гіпнозом. Коли цей стан проходив- я її доганяв і бив- шоб не вертілась перед очима.Ото мама її пробувала справити - і зовсім зломала... Тепер шукає купити мені міцну дзигу.

0 коммент. on "Мене розважають"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates