воскресенье, 12 сентября 2010 г.

Гречка


Ні, я зовсім не про подорожчання.
Пробуємо її їсти.Чи треба вам перераховувати усі місця, де у мене зараз можна знайти гречку? Ніс і вуха не рахувати- там мама перевіряє в першу чергу після тотальної помивки. Може, мамі просто треба лишній привід шоб мене помити і того вона мене так старанно нею годує?А взагалі. дорослі їдять цей продукт з доброї волі чи це таке страшне покарання ?Багато запитань і усі без відповідей..Кажуть, мені ще багато всього треба спробувати- пюре, творожки, фрукти. але якшо все буде таке смачне, то краще я б все життя їв маму.

0 коммент. on "Гречка"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates