суббота, 1 сентября 2018 г.

Мені вже значно краще!


так, на стільки, що знов можу бігати, стрибати, пищати, сміятися так весело, що хочеться всім! Вчора якраз усі й позходилися додому - Захар з бабусею повернувся з морів, папа з відрядження. Ото була веселуха! Папа ще привіз пеполітака - гралися цілий день! Я щасливий! Захр - не дуже. Вчора було 1 вересня- так собі свято, самі розумієте. І хоча вчора він в школу ще не ходив - осад таблиць множення і прописів отруює повітря. Розважав усіх, як міг - новими словами. Пінк і бай-бай у мене виходять чудово! Тому всі запитують мене про кольори і прощалтсь за мною вже разів 500!

0 коммент. on "Мені вже значно краще!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates