вторник, 5 апреля 2016 г.

Школа-школа-перший-клас


Сьогодні був насичений день - ходили вибирати школу. На справді може і не лише я вибирав. Бо тьоті так ретельно допитувались. Питали всьо - як звати, який день неділі, коли народився, які квадратики більші, чим вони подібні, коли цвіте яблуня - і ще багато-багато якихось запитань. І нашо їй то всьо знати? Не розумію. В кінці кінців я все їй розтолкував - усі залишились задоволені. Ше б пак- тьотя мені поставила 64. Оце так оцінка! Знаєте, вона мене спитала чи хочу я в школу? Так, хочу. Сильно. Шоб не ходити в одочок! Потім ми пішли усі їсти не смачного а страшенно солодючого блинця в челінтано. Не перебивайте, бо була іще одна школа за декілька днів потому. Там все по іншому - з ніг на голову. Але мені сподобалось. Чекаю осені.

0 коммент. on "Школа-школа-перший-клас"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates