суббота, 6 февраля 2016 г.

Нові знання


Якось проходячи біля церки мама спитала чи хочу я прийти в суботу на зайняття. Ну я звичайно сказав шо хочу - я всюди хочу в суботу, де ще не був. Тим більше, шо там і Маша мала бути. І ось сьоня я пішов туди. Маші не було - вона вже збиралась спати в той час. Я познайомився з хлопчиком Славою. І побачив, шо дівчинка (сестра Славіка) поряд грається в майнкрафт. О, тот тут усі свої! . Тут я послухав дядю Валадімровича, подивився довге кіно про Ісуса Христоса, а потім намалював снігура. Навіть двох. Малюнок принесу наступної суботи. Може, тут мені розкажуть правду пр смерть, бо дуже часто я питаю маму чи хтось не помер. І взагалі якось з питаннями смерті не все зрозуміло - як так люди помирають а потім знов народжуються, як там їх кості, а як же собаки, які вже стали старими? От недавно питав про бабушку Ксеню - вон у нас найстаріша, отож бо я думаю, шо вона помре першою.

0 коммент. on "Нові знання"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates