пятница, 11 декабря 2015 г.

Захар-старший брат.


Так, я став старшим братом. Уже пройшло майже 3 місяці з того моменту, як я прийняв на свої тендітні плечі весь важкий вантаж відповідальності. Як змінилося моє життя? Я став дорослим. Одразу. От так прямо в один день подорослішав приблизно років на п"ять з половиною. Тепер у мене багато спав - шифрувати мамі, що сказав наш маленький хлопчик, гриміти всіма погремухами одночасно, говорити пташиною мовою, поїти брата водичкою і регулярно пропонувати спробувати людську їжу - кусок хліба або смачного блинця. Як бачите - справ багато.

0 коммент. on "Захар-старший брат."

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates